Omalovánky Tokidoki

„Tokidoki” je mezinárodně známá značka, kterou v roce 2005 v Los Angeles založil italský umělec Simone Legno spolu s jeho partnerkami Pooneh Mohajer a Ivanem Arnoldem. Název „tokidoki” znamená „někdy” v japonštině. Značka je známá svým charakteristickým a roztomilým designem, který často kombinuje prvky z japonské pop kultury a jiných globálních vlivů. Produkty „tokidoki” zahrnují oděvy, doplňky, hračky a další zboží. Legnův jedinečný styl a kreativita udělaly z „tokidoki” jednu z nejvyhledávanějších a nejrozpoznatelnějších značek v pop kultuře.

Omalovánky Tokidoki

Zde je seznam zajímavostí o „Tokidoki”:

  1. „Tokidoki” znamená „někdy” v japonštině, což symbolizuje Simone Legnovu lásku a obdiv k Japonsku a jeho kultuře.
  2. Legno často říká, že se nechal inspirovat japonskými animovanými filmy, komiksy a cestováním, když vytvářel designy „tokidoki”.
  3. Značka se proslavila svými postavami, jako jsou Unicorno, Mermicorno a Donutella.
  4. „Tokidoki” má také spolupráci s mnoha známými značkami, včetně Marvel, Hello Kitty a Barbie.
  5. Kromě oblečení a doplňků vytvořila značka „tokidoki” také řadu kosmetických produktů ve spolupráci s značkou Sephora.
  6. Legno byl původně vzděláván jako webdesigner a ilustrátor, což ovlivnilo jeho digitální a grafický styl.
  7. Jedním z charakteristických znaků designů „tokidoki” je použití živých barev a detailních vzorů.
  8. „Tokidoki” se stal populárním nejen v USA, ale také v Asii, Evropě a na dalších trzích po celém světě.
  9. Značka má silnou online přítomnost s miliony sledujících na sociálních médiích.
  10. „Tokidoki” také vydává limitované edice svých produktů, což je činí vysoce sběratelskými.